Imatge de Marc Sanyé
Foto de Marc Sanyé

El projecte INTERACT, proposat com a "best practice project" de l’àmbit europeu

13.05.2021

Elp rojecte europeu INTERACT serà proposat com a best practice project a la Comissió Europea després de passar pel comitè avaluador de la National Erasmus Agency, on ha obtingut una qualificació de 97 sobre 100. L’informe destaca que “el projecte es va realitzar amb molta dedicació i que la seva implementació va ser molt eficient i exitosa d’acord amb els seus objectius”.

El projecte finançat per la Unió Europea Interact: Cooperació Interdisciplinària en Intervencions Psicococials per a Refugiats s’ha focalitzat a crear material educatiu per a estudiants i professionals interessats en l’àmbit del suport psicosocial a Europa També ha creat un manual per a treballadors psicosocials, un document de recomanacions polítiques i una exposició en línia sobre l’atenció a les persones refugiades.

La presentació dels resultats es va fer des de la UVic el desembre passat, en unes jornades que va comptar amb una gran participació a nivell internacional

El projecte està  promogut per la UVic-UCC, amb l’investigador Salvador Simó al capdavant, el Karolinska Institutet (Suècia), l’IB University of Applied Health and Social Sciences (Alemanya), la Universitat Nacional d’Atenes (Grècia) i l’HCI Productions (Finlàndia).