Visita Mossos d'Esquadra a la UVic-UCC

El rector de la UVic-UCC es reuneix amb Mossos d’Esquadra

07.10.2021

Dimarts passat, el rector de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, Josep Eladi Baños, va rebre la visita d’una delegació Mossos d’Esquadra, encapçalada  per la comissària Cristina Manresa, cap de la Regió Policial Central, i del Cap de l’Àrea Bàsica de Policia d’Osona, inspector Joan Salamaña a més del, sotscap de la Regió Policial central, l’intendent Josep Guillot, i del sotsinspector i sotscap de l’ABP Osona, Francesc Xavier Crespo.

Durant la visita, que tenia l’objectiu de reforçar les relacions institucionals entre la Universitat i el cos de Mossos, s’hi van tractar diversos temes relacionats amb la seguretat de la UVic-UCC en termes de prevenció i es van considerar possibles projectes de col·laboració de cara el futur.