El rector de la UVic-UCC inaugura el curs de l’Escola del Treball de Ripoll

30.09.2021

El rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños va pronunciar la lliçó inaugural del curs acadèmic a l’Escola del Treball del Ripollès de la Fundació Eduard Soler (FES), que va tenir lloc aquest dimecres. Per a la seva exposició, el rector va fer una “Breu història de les universitats catalanes”.

Durant l’acte, que va comptar amb la participació de tota la comunitat educativa i altres convidats, es va fer entrega pòstuma de la medalla d’honor als familiars del president del Patronat de la FES, Ramon Vilardell. Prèviament, el rector va tenir ocasió de fer una visita a les instal·lacions i a les aules de l’Escola del treball del Ripollès i de signar el llibre d’honor de la institució.

La Fundació Eduard Soler és una institució privada sense ànim de lucre que ofereix cicles formatius de grau superior, formació contínua, serveis tecnològics per a la innovació i suport a l’emprenedoria.