Rebuda del rector als jugadors

El rector rep l’equip de futbol 11 guanyador del bronze als Campionats d’Espanya

02.12.2021

El rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, ha rebut aquest dijous al matí una representació de l’equip de futbol 11 de la UVic que va quedar en tercera posició als Campionats d’Espanya Universitaris, disputats a la Comunitat de Madrid el 21 i 22 de setembre. L'obtenció d'aquest bronze va suposar una fita històrica per la UVic, al ser la primera medalla obtinguda per la Universitat en uns campionats d’Espanya en una disciplina d’equip. El grup està format per 22 jugadors, 18 de la UVic i 4 de la UManresa.

En l'acte d'aquest matí, a Casa Convalescència, el rector ha agraït als estudiants el seu compromís amb la Universitat i amb l'esport. També ha remarcat que el creixement que la UVic-UCc està experimentat en molts àmbits implica, també l'esportiu.