El Servei d’Esports organitza els Campionats de Catalunya Universitaris de Pàdel i Orientació

El Servei d’Esports organitza els Campionats de Catalunya Universitaris de pàdel i orientació

13.05.2021

El Servei d’Esports de la UVic-UCC organitza aquest mes els campionats de pàdel i orientació, dos tornejos dins les disciplines individuals dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU). El campionat de pàdel se celebra avui, dijous 13 de maig, al Club de Tenis Vic amb la presència de les millors parelles masculines i femenines de les universitats catalanes, seleccionades per ser representants de cada universitat.

El Campionat de Catalunya Universitari d’Orientació tindrà lloc el diumenge 30 de maig a la localitat osonenca de Taradell. La competició s’ha organitzat conjuntament amb el Club Excursionista de Taradell i la Unió Excursionista de Vic, i encara té obertes les inscripcions. Les persones interessades en participar al CCU d’Orientació es poden adreçar al Servei d’Esports en el correu electrònic servei.esports@uvic.cat.

Aquestes competicions que acull la UVic-UCC se sumen al CCU d’Escacs que va organitzar la universitat el passat 17 de març, on van participar 62 persones en format online. A banda dels beneficis que proporciona l’activitat física i l’esport, els Campionats de Catalunya Universitaris són una oportunitat per conèixer i socialitzar amb estudiants d’altres universitats catalanes. Els alumnes de la UVic-UCC que hi participen podem reconèixer crèdits RAC en el seu expedient acadèmic.