Targeta TUI per accedir al Carnet d'Esports

El Servei d’Esports posa en marxa les activitats dirigides i el carnet d’esports

16.09.2021

El carnet d'esports de la UVic per al curs 2021-2022 ja es troba disponible. Des del 15 de setembre els membres de la comunitat universitària poden activar aquest carnet virtual que, per 36 euros, permet accedir a clubs i entitats esportives de Vic, Manlleu i Granollers.

Per activar el carnet cal efectuar un pagament a través del Campus Virtual de la UVic i acreditar-se a les instal·lacions esportives mostrant la icona del Carnet d'Esports disponible a la TUI (Targeta Universitària Intel·ligent), l’app que identifica els membres de la comunitat universitària.

Amb el carnet es pot accedir a gimnasos, piscines, pistes d'atletisme, tenis o pàdel de vuit instal·lacions esportives diferents. Tant els horaris com les condicions de cada centre es poden trobar de forma detallada a la web del Servei d'Esports.

Comencen les activitats dirigides del Servei d'Esports

A partir de la setmana del 20 de setembre es podrà assistir a les activitats dirigides del Servei d'Esports UVic. Pilates, ioga, HIIT, l'art del karate i zumba seran les activitats que es realitzaran durant aquest curs. Les sessions són en horari de migdia i vespre i tenen un preu de 2 euros. Els horaris es poden consultar a la web del Servei d'Esports, on també s’han de fer les inscripcions.