Foto de família davant el Centre Beta
Sergi Ponsá mostrant els nous laboratoris del centre BETA
visita a un dels laboratoris del centre BETA

Els directors generals de Recerca, de Transferència de Coneixement i d’Impacte Territorial i Social visiten la UVic-UCC

25.10.2021

Una destacada representació del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya formada pel director general de Recerca, Joan Gómez Pallarès; el director general de Transferència de Coneixement, Xavier Aldeguer; i el director general d’Impacte Territorial i Social, Xavier Quinquillà,  va visitar dilluns passat les dependències del nou Centre Tecnològic BETA de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), situat a l’edifici de Can Baumann. Van ser rebuts pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, acompanyat pel director general de la Fundació Universitària Balmes, Joan Turró; el vicerector de Recerca i Transferència de Coneixement, Jordi Collet; i el gerent de la Universitat, Marc Mussons.

La primera part de la visita va consistir en una reunió per donar a conèixer als visitants el projecte de la UVic-UCC, des de l’evolució històrica del desplegament de la universitat, passant pel model i l’impacte social i econòmic  que té en el territori. Bona part de la reunió la van destinar a parlar de l’evolució de la recerca i la transferència de coneixement, gràcies als informes presentats pel vicerector.

Una segona part de la jornada va començar amb una visita guiada al Centre BETA, a càrrec del seu director Sergio Ponsá i de l’adjunta a la direcció Laia Llenas, que va continuar amb una reunió per tractar sobre diversos projectes concrets que el centre té entre mans i també per donar a conèixer resultats de recerca.

La visita va acabar amb una presentació de l’Agència d’Emprenedoria, Innovació i Coneixement Creacció, a càrrec de la seva directora executiva, Núria Macià, que es va afegir a la trobada.