Diada Emboirats Juny

Els Emboirats de la UVic organitzen la darrera diada castellera universitària del curs

Els Emboirats de la UVic van organitzar, dijous passat, 2 de juny, l’última diada castellera universitària del tram de primavera i, per tant, la darrera del curs. En total, unes 550 persones van trobar-se a la Zona Esportiva de Vic per tancar la primera temporada després de l’inici de la pandèmia.

En la jornada, van participar-hi, a més dels Emboirats: els Ganàpies de la UAB, els Penjats del Campus Manresa, els Marracos de la UdL i els Passerells del Tecnocampus de Mataró. A més, van acostar-s’hi altres colles universitàries a gaudir de la diada: els Xoriguers de la UdG, els Engrescats de la RLL, els Arreplegats de la ZU, els Pataquers de la URV, els Trempats de la UPF i els Llunàtics de la UPC Vilanova.

Els Emboirats, que eren al voltant d’un centenar a plaça, van portar un vano de 4: un 3 de 6, un 4 de 6, un 4 de 5a i un pilar de 4. La presidenta dels Emboirats, Ona González, conclou que “es va poder veure la feina feta durant tot el curs. En faig una valoració molt positiva: hi havia molt bon ambient i ens vam ajudar entre totes les colles a fer pinya tot i el sol i la calor que feia”.