Els equips d’esport universitari de la UVic tornen als terrenys de joc

14.04.2021

Fa una setmana que s’han reprès oficialment els Campionats de Catalunya Universitaris (CCU), aturats arran de les restriccions provocades per la pandèmia. Tot i que la primera prova que es va recuperar, el passat 8 d'abril, va ser la competició de golf al Real Club Golf El Prat, la UVic no va tornar al terreny de joc fins dimarts passat, quan van arrencar les competicions d’esports en equip, que s’allargaran tres setmanes.

Els primers a competir de nou van ser els nois de l'equip de bàsquet masculí, seguits dels equips de futbol i futbol sala, els partits dels quals s’han jugat entre aquest dimecres i avui. La setmana que ve serà el torn de l’handbol, el dimarts, i de rugbi 7 masculí, el dijous. Quedarà pendent el rugbi 7 femení, que competirà el proper 29 d'abril. Pel que fa a les competicions individuals, podeu consultar el nou web de l’esport universitari per conèixer les dates de competició. Tota la informació dels Campionats de Catalunya Universitaris es troba al web de l’enllaç.

Per dur a terme les competicions es fa un control exhaustiu del compliment de les mesures sanitàries, i es realitzarun test d’antígens a tots els jugadors i jugadores abans dels partits. El Servei d’Esports de l’UHub demana a qui hi vulgui participar que ho faci saber per correu electrònic. Ramon Verdaguer, responsable del Servei, anima els i les estudiants a participar en els Campionats de Catalunya Universitaris, perquè són el màxim exponent de les competicions universitàries a nivell català i un magnífic mitjà per conèixer estudiants d’altres cursos de la UVic i estudiants de la resta d’universitats catalanes.