Els equips masculins de rugbi i futbol de la UVic-UCC guanyen els Campionats de Catalunya Universitaris

Els equips masculins de rugbi i futbol de la UVic guanyen els Campionats de Catalunya Universitaris

05.05.2021

Els equips masculins de rugbi 7 i futbol 11 de la UVic s’han proclamat vencedors dels Campionats de Catalunya Universitaris 2021, que s’han disputat entre el 13 i el 29 d’abril. Més d’una trentena d’estudiants de la Universitat, majoritàriament dels graus relacionats amb l’activitat física i l’esport, han estat els guanyadors d’unes competicions que ha enfrontat equips de diferents universitats de tot el territori català.

Pel que fa a la resta d'equips de la UVic, el de futbol sala masculí va caure eliminat a les semifinals del campionat, i va acabar en tercer lloc mentre que els equips de rugbi 7 femení, i bàsquet i handbol masculí no van poder superar la fase regular. Malgrat celebrar-se en unes circumstàncies atípiques, la competició va tenir el nivell d’emoció que la caracteritza, i va ser un punt de trobada i de divertiment d’estudiants de tot Catalunya. Abans de la competició es van fer un total de 129 tests d’antígens a totes les jugadores i jugadors, i només un estudiant va donar positiu.