Docència

Dudyfit

Els estudiants de CAFE i de postgraus relacionats amb l’esport tindran accés a l’aplicació Dudyfit

29.04.2021

La UVic-UCC i DudyFit, un dels líders en programari de gestió per a entrenadors personals, acaben de signar un acord de col·laboració pel qual la companyia facilitarà l'accés de tots els estudiants del grau en CAFE i de postgraus relacionats amb entrenament i la nutrició, a l'aplicació Dudyfit de gestió de l'entrenament mentre duri el seu període d'estudis. L'acord ha estat subscrit pel rector, Josep Eladi Baños, i el CEO de DudyFit, Mario Morante.

Aquesta aliança amb finalitat acadèmica vol apropar el món de la digitalització als futurs professionals de l'entrenament que es formen a la UVic-UCC, assegurant beneficis i avantatges exclusius per als estudiants i treballadors de l'entitat.

DudyFit és un programari enfocat a professionals del fitness que els permet atreure i retenir clients, professionalitzant i escalant els seus programes d'entrenament. L'eina està basada en cinc pilars principals: la comunicació immediata amb clients i col·laboradors; la planificació de sessions d'entrenament i nutrició; la personalització de l'eina amb imatge de marca; el control de pagaments automatitzant tasques i gestió de dades d'evolució i mètriques, permetent als entrenadors optimitzar el seu temps; visibilitzar la seva marca i serveis, i fidelitzar els seus clients.

A més, DudyFit donarà suport a l'organització de les Terceres Jornades Catalanes d'Investigació en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport que tindrà lloc el proper mes de juny, presentant les funcionalitats del programari per a tots els assistents. Finalment, Dudyfit serà el proveïdor de programari per al projecte de Talent Esportiu Osona segons ha confirmat el doctor Javier Peña, director del Centre d'Estudis en Esport i Activitat Física (CEEAF) de la UVic-UCC, donant suport als esportistes pertanyents a clubs i associacions d'Osona en les àrees de condicionament, prevenció de lesions i habilitats motrius.

"L'acord entre la UVic-UCC i DudyFit reforça el compromís d'apropar l'alumnat a l'entorn de l'emprenedoria i la digitalització, aconseguint que els estudiants tinguin una primera experiència amb una eina de gestió que els faciliti la seva activitat professional futura. DudyFit no només deixarà la seva eina als estudiants, sinó també als docents per a classes, tallers i seminaris per posar en pràctica el que s'ha après en les bases de l'entrenament", explica Mario Morante, CEO d'DudyFit.