Grup estudiants del programa Study Abroad

Els estudiants del programa Study Abroad de la UVic-UCC visiten el Mobile World Congress

Després de la cancel·lació de les dues darreres edicions a causa de la pandèmia, enguany els estudiants dels cursos Design thinking i Start-Up creation del programa Study Abroad: Business, Innovation and Design de la UVic-UCC han visitat el Mobile World Congress. Els alumnes internacionals d’aquest programa han pogut gaudir de totes les novetats tecnològiques de mercat i interactuar-hi, i han pres bona nota a les xerrades a què han assistit del 4YFN, que s’ha realitzat per primer any en el mateix recinte que el Mobile World Congress, a la Fira de Barcelona.

El programa Study Abroad de la UVic-UCC és una aposta decidida per la internacionalització des d’un enfocament pràctic i innovador que aplega cada any estudiants procedents de França, Alemanya, Itàlia, Holanda i molt, especialment, dels Estats Units.