Docència

Graciela Isabel Piedra i Elsa Peris

Elsa Peris i Graciela Isabel Piedra, guanyadores del Premi Andreu Febrer

04.07.2024

El dia 28 de juny, coincidint amb l'acte de commemoració del 30è aniversari dels estudis de Traducció i Interpretació a la UVic-UCC, es va lliurar el Premi Andreu Febrer de Traducció Literària, organitzat pel departament de Traducció i Interpretació de la UVic-UCC i obert a estudiants de grau i màster de tot l’Estat.

Aquest any estava dedicat a la traducció de grans autores del tombant de segle (XIX-XX). El premi a la millor traducció al català va ser per a Elsa Peris Monsonís (UVic-UCC i UOC) i la guanyadora de la millor traducció al castellà va ser Graciela Isabel Piedra Molina (Universitat de Màlaga).

Les dues guanyadores van recollir el guardó al final de l’acte de commemoració del 30è aniversari de la creació dels estudis de Traducció i Interpretació a la Universitat de Vic. Les traduccions premiades es poden llegir a blog Tradiling.