Comença el els curos Study Abroad 21 UVic-UCC

Engega la setena edició del programa Study Abroad “Business, Design & Innovation” a Barcelona

13.09.2021

La setmana passada va començar la setena edició del programa Study Abroad “Business, Design & Innovation” que la UVic-UCC imparteix a BAU Centre Universitari de Disseny de Barcelona. Aquest programa va destinat a estudiants estrangers que volen fer una estada d’un o dos semestres per ampliar coneixements en el camp dels negocis, el disseny i la innovació.

Trenta-dos estudiants provinents majoritàriament de França, Estats Units, i també alumnes d’Alemanya i Mali, participen en aquest programa consolidat a la capital catalana. Tres dels quals, provinents de EM Normandie Business School, amb qui la Facultat d’Empresa i Comunicació té conveni, amplien el període de mobilitat un semestre addicional, i continuaran per segon any consecutiu a la UVic-UCC on adquiriran nous aprenentatges i experiències internacionals.

El programa es va iniciar en format presencial, seguint estrictament les mesures de prevenció establertes. Malgrat la situació global creix l’interès i participació dels estudiants nord-americans. Montse Corrius, directora de Programes Internacionals destaca que “els alumnes nord-americans reprenen progressivament la seva mobilitat internacional, després d’haver-la posposada un any a causa de les incerteses viscudes durant el 2020”.