Es fan efectives les mesures contra la covid-19 a l’inici del nou curs

24.09.2020

Amb l’inici del nou curs 2020-2021, marcat per la covid-19, la Universitat s’ha adequat i equipat amb diferents mesures de seguretat que complementen les que ja s'havien posat en marxa quan al juny la institució va tornar a obrir les portes. Alguns exemples en son els dispensadors de gel hidroalcohòlic repartits per totes les instal·lacions, el control d’accés a les entrades principals (temperatura, mascareta i rentat de mans) i les senyalitzacions, entre d’altres accions. Cal que tothom recordi que, abans d’accedir a les instal·lacions per primera vegada després del període estacional, és obligatori emplenar el Formulari d’Autodeclaració Responsable sobre el coronavirus que està disponible al Campus Virtual.

Pel que fa a la documentació i informació, a l’apartat web Informació Covid, hi trobareu tota la informació sobre el tema i que es va actualitzant periòdicament: s’ha definit un Protocol d’actuació en la nova etapa de represa davant la covid-19, on podreu trobar les mesures preventives i de seguretat, així com el Pla de Contingència davant l’aparició d’algun cas sospitós o confirmat de covid-19. També hi ha publicades les guies ràpides de mesures covid-19, tant per al personal treballador com per als estudiants. Properament hi trobareu un apartat de Preguntes freqüents per facilitar la cerca de la informació.

Pel que fa als espais, d’una banda els UCoworking office per a ús del personal treballador, habilitats per fer-hi àpats, continuen disponibles en aquesta nova etapa, però amb ocupació limitada. Per poder respectar aquest aforament a l’hora de dinar s’han creat formularis de reserva per tal de reservar els diferents torns en franges de 20 minuts. D’altra banda, s’han habilitat diferents aules com a aules híbrides, que permeten retransmetre la classe en streaming.

La Unitat de Benestar i Seguretat Laboral està a disposició de tota la comunitat universitària per resoldre qualsevol consulta o dubte que sorgeixi. Us hi podeu posar en contacte enviant un correu electrònic a prevencio@uvic.cat