Els estudiants del grau en Biologia que participaran en aquesta estada

Estudiants de Biologia participen en una estada a Uganda

Set estudiants del grau en Biologia de la UVic-UCC visitaran Uganda aquest juny per dur-hi a terme un curs de conservació de fauna africana. L'estada, que arrenca aquest diumenge, tindrà una durada d’una setmana i s’emmarca dins les activitats organitzades per la Universitat d’Estiu.

El curs està enfocat a l’observació, l’estudi i la comprensió dels problemes de conservació de la fauna i les accions que es poden dur a terme per a la seva salvaguarda. Durant la seva estada a Uganda, l’alumnat durà a terme diferents activitats acadèmiques en el bioma de la sabana, com l’observació i el seguiment de l’activitat de ximpanzés i altres primats, rinoceronts i grans ratpenats, i una sortida d’observació de cens nocturn de fauna.

Per poder participar en aquest curs els estudiants han hagut d'assistir a dues sessions acadèmiques i informatives prèvies. Un cop finalitzada, duran a terme una sessió de posada en comú dels resultats finals i d'obtenció de les conclusions del curs. Aquesta activitat ha estat organitzada per la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries i la Unitat de Programes Internacionals de la UVic-UCC en col·laboració amb Matoke Travel.