UVIC DAYS

Estudiants de la UVic expliquen el seu dia a dia a les xarxes a través dels ‘UVic Days’

22.09.2022

Aquest curs tornaran els UVic Days, uns vídeos difosos al perfil d’Instagram de la UVic que pretenen mostrar el dia a dia d’un estudiant de la Universitat en un format d’entre quinze i trenta segons. Impulsats per l’Àrea de Màrqueting, aquests vídeos segueixen les tendències de TikTok, una xarxa en la qual els joves expressen també les seves rutines i els seus costums.

Per crear aquests vídeos, els mateixos estudiants van gravar tasques i moments del seu dia a dia, com l’hora de despertar-se, l’esmorzar, les classes, el gimnàs i les trobades amb amics. Els UVic Days que es poden consultar són dels graus en Nutrició Humana i Dietètica, Mestre/a en Educació Primària, Fisioteràpia, Multimèdia Aplicacions i Videojocs, Comunicació Audiovisual i Màrqueting i Comunicació Empresarial.

Aquesta tipologia de vídeos és la que va tenir més interacció durant el curs passat al perfil oficial de la UVic d’Instagram, ja que mostra una cara molt real de l’experiència universitària. Aquest curs, l’Àrea de Màrqueting contactarà amb més estudiants que vulguin protagonitzar el seu propi UVic Day, tot i que qualsevol estudiant que vulgui fer-ne un també s’hi pot posar en contacte escrivint a comunicacio@uvic.cat.