Alumnes del CFGS Marqueting i Publicitat queden finalistes als premis Dualiza Bankia

Estudiants del Cicle Formatiu en Màrqueting i Publicitat, finalistes als premis Dualiza Bankia

29.10.2020

Un grup d’estudiants del segon curs del Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat del Campus Professional Teknós UGranollers han quedat finalistes dels premis Dualiza Bankia. En aquesta iniciativa, els estudiants havien de reunir-se en grups de 4 o 5 persones i preparar una scape room per promocionar la Formació Professional Dual, una modalitat que es basa en fer la meitat del curs a l’aula i la meitat en una empresa.

En aquest projecte, els alumnes havien d’elaborar una campanya per promocionar la FP Dual amb dos objectius clars: augmentar el nivell de matriculació als centres educatius i augmentar el nivell d’implicació i el nombre de convenis existents de les empreses col·laboradores, on els estudiants poden fer pràctiques. La proposta dels alumnes de Teknós UGranollers ha estat la cerca de les propietats d’un suc que farà molt rics en Marc i la seva germana. En Marc era l’únic que sabia la recepta, i ha quedat inconscient. Ara ella necessita ajuda, ha de saber quines propietats té la recepta.

Dins de la proposta del grup, que ha quedat entre els sis millors de tots els que s’han presentat, s'ha treballat el pas a pas de l'scape room, amb la realització de vídeos, proves i tots els materials necessaris, així com la seva difusió amb la creació d'una landing page i un flyer. Els alumnes del grup, que actualment cursen segon del CFGS en Màrqueting i Publicitat, són l'Andrés Caamaño, en Joan Busquets, en Sergi Fernández, en Manel González i en Rodrigo Kumenius.

Els premis es van lliurar el passat 23 d’octubre de forma virtual. L’escola de Montserrat es va endur el primer premi, seguit de l’escola Pia de Mataró i l’Institut Baix Camp de Tarragona. Els premis dels tres guanyadors del concurs han estat de 800, 400 i 300 euros respectivament, entregat en xecs d’Amazon o similar.

Foto: alumnes del CFGS Màrqueting i Publicitat durant el curs passat.