Estudiants del grau en Mestre d'Educació Infantil estrenen l'exposició 'Un joc, una capsa'

14.10.2021

Estudiants del grau en Mestre d'Educació Infantil, en el marc de l'assignatura "Art i joc a l'escola. 0-6 anys", han organitzat l’exposició ‘Un joc, una capsa’. La mostra recull la diversitat de propostes fetes per les estudiants durant les classes; propostes que neixen d'una activitat pràctica que es planteja a l'assignatura en demanar a l’alumnat que ompli una capsa amb un joc d'art pensat per a infants. L’exposició es pot visitar al vestíbul de l'edifici B del Campus Miramarges de la UVic des d’aquest dijous 14 d'octubre i es podrà visitar fins al pròxim 22 de novembre.

El disseny i l'elaboració de cada proposta es va presentar, per part de les estudiants, a les companyes d'aula per poder compartir el procés. Les alumnes, amb el suport docent, han portat a terme les tasques vinculades a l'exposició: fotografies de les propostes, cartell de l'exposició, elaboració del disseny i els textos de les cartel·les.

Des de l'inici de l'assignatura s'estan creant jocs d'art que són el punt de partida d'una proposta de material educatiu per conèixer l'obra d'un/a artista a través de l'expressió artística i del joc, amb un grup d'infants de 0 a 6 anys.