Alba Sanclimens, Jaume  Alemany, Eduard Prats i M. Dolors Crous
Eduard Prats, director de l'Escola de Postgrau
Eduard Prats, director de l'Escola de Postgrau de la UVic
Jaume Alemany, fundador d'Etalentum

Etalentum farà un acompanyament als alumnes de l’EMBA de la UVic-UCC que vulguin canviar l’orientació professional

09.07.2024

L’empresa de consultoria en l’àmbit de recursos humans i la selecció de personal Etalentum ha signat un acord amb la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) gràcies al qual l’empresa es compromet a oferir un servei d’acompanyament individualitzat als alumnes de l’Executive Master in Business and Administration (Executive MBA - EMBA) que vulguin fer un canvi d’orientació professional.

Etalentum implementarà un programa d’acompanyament amb tots els estudiants interessats, que es podrà portar a terme des de les oficines que l’empresa té a Vic, Granollers o Manresa, amb el compromís d’estendre’l a qualsevol altra de les oficines que té en l’àmbit nacional o internacional, si es considera necessari.

Per altra banda, la UVic-UCC es compromet a donar a conèixer aquest programa entre l’estudiandat i incorporarà dins del màster una classe magistral d’Etalentum, com a model d’empresa d’èxit sorgit arran d’aquest màster, el curs 2011-2012, i com a expert en qualsevol àmbit referent als recursos humans.

Una experiència d’aprenentatge transformadora

L'Executive MBA ofereix una experiència d'aprenentatge transformadora que proporciona coneixements executius actualitzats i estratègies eficaces per assolir nous objectius professionals. Aquest màster inclou sessions d’assessorament empresarial personalitzat que permeten activar un estil de lideratge propi, ajuden els participants a identificar els seus objectius professionals i els proporciona un pla d'acompanyament adequat. Gràcies a aquest convenir, Etalentum passarà a ser entitat col·laboradora del màster.