Albert Armisen en la seva participació a 'Universo Sostenible'

Finalitza la 5a temporada de la sèrie 'Universo Sostenible', amb participació de la UVic-UCC

23.06.2022

La sèrie de divulgació Universo Sostenible, que s’emet a La 2 de TVE dins el programa La Aventura del Saber, ha finalitzat la seva cinquena temporada. Un total de 29 universitats de l’Estat espanyol, entre les quals la UVic-UCC, han coproduït aquest darrer lliurament, coordinades pel Grup de Treball de Continguts Audiovisuals i Multimèdia de Crue Universidades Españolas. La UVic-UCC ha participat en dos dels deu capítols que s’han emès: el que estava dedicat a la diabetis (25 de maig), amb l’aportació del professor Dídac Mauricio, i el que es dedicava a les criptomonedes (15 de juny), amb la col·laboració del professor Albert Armisen.

L’objectiu de la sèrie Universo Sostenible és que científics i experts expliquin de manera senzilla investigacions clau relacionades amb els avenços tecnològics que suposaran un impacte important en el futur immediat. Aquest treball periodístic compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología - Ministerio de Ciencia e Innovación (FECYT).

Es pot descarregar el programa dedicat a la diabetis en aquest enllaç i el programa dedicat a les criptomonedes en aquest enllaç