Farida Daoudi Yarroum, guanyadora de la campanya del talonari de descomptes UVals

Finalitza la campanya dels UVals

15.07.2021

El passat 30 de juny va finalitzar la campanya del talonari de descomptes que l’UHub va elaborar en el marc de la plataforma UVals. En total es van repartir fins a 1.500 talonaris per utilitzar durant els mesos de maig i juny.

La campanya consistia en un recull de vals de descompte exclusius per a la comunitat universitària de la UVic-UCC que es van repartir entre els diversos col·lectius universitaris (estudiantat, PAS i PDI). A més, comptava amb l'al·licient que, en el moment que s’utilitzaven els vals en algun dels comerços col·laboradors, el comprador participava automàticament en un sorteig d’un ordinador portàtil i un lot de productes UVic-UCC. Per fer ús del talonari era indispensable acreditar-se com a membre de la comunitat universitària de la UVic mitjançant la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI). En el moment de fer la compra s’havien d'omplir les dades personals al dors de la butlleta, i entregar-la al personal de l’establiment.

El sorteig de l'obsequi es va realitzar un cop finalitzada la campanya i es va anunciar el resultat des de l’Instagram institucional. La guanyadora és la Farida Daoudi Yarroum, estudiant de MEP, qui va recollir personalment el premi aquesta setmana a l’UHUb.

Aquesta promoció s’ha dut a terme amb la col·laboració de vint-i-vuit empreses i comerços col·laboradors, en compensació per no haver pogut celebrar el Campus Market que abans de la pandèmia tenia lloc a la primavera. Des del servei es fa una lectura molt positiva de l’acció que ha registrat més de 300 usos repartits en els diversos establiments participants.