Equip de rugbí masculí de la Uvic-UCC
Equip de futbol masculí de la UVic-UCC

Finalitzen els Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports d’Equip

Els Campionats de Catalunya Universitaris d’Esports d’Equip van finalitzar aquesta setmana amb les semifinals i finals celebrades a la Cerdanya, a les poblacions de Puigcerdà i Llívia. Aquest curs el coordinador dels tornejos ha estat la Universitat Ramon Llull.

Cal destacar l'actuació en els campionats de l'equip de la UVic-UCC de futbol 11 masculí, que va guanyar a la Universitat de Lleida en les semifinals, després d’empatar a 1 i guanyar en els penals. El dimarts es va disputar la fase final, on va quedar en segona posició després de perdre contra la Universitat de Girona, per 4-0. També, entre els semifinalistes hi va quedar l'equip de rugbi 7 masculí. Així mateix, el dimecres la UVic-UCC va quedar classificada en 4a posició després de perdre les semifinals contra la Universitat de Girona i contra la Universitat Ramon Llull.

A la competició d'enguany, la UVic-UCC hi ha participat amb un total de nou equips: futbol 11 femení, futbol 11 masculí, bàsquet femení, bàsquet masculí, handbol femení, handbol masculí, futbol sala masculí, rugbi 7 femení i rugbi 7 masculí.