Institucional

Finançament per ampliar espais a Can Baumann i més presència de la Universitat a Granollers

08.10.2020

En el Patronat de la FUBalmes d’aquest dijous s’ha presentat el projecte, ja en marxa, d’adequació de nous espais a l’edifici de Can Baumann per traslladar-hi l’activitat del Centre Tecnològic BETA. Es tracta d’una actuació per a la qual s’ha sol·licitat finançament a través del Programa FEDER, pendent de resolució, i finançament complementari.

També ha donat llum verda a un futur conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Granollers consistent en la cessió i ampliació d’espais del Campus Granollers. Per una banda, l’objectiu és incrementar la presència de la Universitat a l’edifici de Can Muntanyola, i d’una altra es preveu adequar una nau del carrer Palautordera, on s’instal·laran els laboratoris d’enginyeria. La voluntat d’ambdues parts és compartir les inversions i despeses d’ampliació, rehabilitació i adequació dels espais i acordar la cessió d’ús a favor de la FUBalmes.