Docència

Premis UVic TdR

Fins a 150 candidatures concorren als Premis UVic de treballs de recerca de batxillerat

Els Premis UVic, que reconeixen els millors treballs de recerca de batxillerat, han rebut aquest curs un total de 150 candidatures. Els treballs presentats els signen fins a 164 alumnes de 134 centres de secundària d'arreu de Catalunya. El pròxim 21 de juny es farà l'acte de lliurament dels premis, que aquest any arriben a la 24a edició i que repartiran fins a 17.000 € en premis.

Enguany, i com de costum, els premis tenen diferents patrocinadors: en la categoria general, en són la Fundació Caixa d'Enginyers i EUMO DC i, aquest curs, també s'incorporen com a nous patrocinadors Construccions Ferrer i Maier Office. En la categoria específica, hi trobem Osona Contra el Càncer. L'alumnat premiat, a banda de rebre una quantia econòmica, podrà accedir a una beca que li ofereix un 40% de la matrícula de primer curs gratuïta d'una titulació oficial del Campus UVic de la UVic-UCC. El jurat dels premis el forma professorat de totes les facultats de la UVic, i està encapçalat pel professor Enric Casulleras.