Carles Blay
Mariona Casas

Gairebé 300 persones ja han fet la Formació sobre la covid-19

14.04.2021

La Unitat de Benestar i Seguretat Laboral de la UVic va iniciar el dia 24 de març la Formació sobre la covid-19 per als treballadors i treballadores de la Universitat. Aquest curs inaugurava un projecte de formacions dinàmiques que s’aniran programant en el futur.

A dia d’avui i quan fa tot just tres setmanes que el curs es va posar en marxa, ja són 288 les persones que han fet aquesta formació obligatòria i que, per tant, disposen del certificat acreditatiu en l’apartat CIFE del Campus virtual.

La formació la imparteixen diferents persones expertes de la Universitat i es presenta en un vídeo dinàmic i proper dividit en dos blocs. El primer bloc ofereix informació general sobre la covid-19 i és presentat per Carles Blay, professor i vicedegà de la Facultat de Medicina. El segon bloc inclou informació sobre la gestió de la covid-19 a la Universitat i és presentat per Mariona Casas, professora i coordinadora del doble grau en Mestre d’Educació Infantil – Mestre d’Educació Primària, i Xavier Palomar, professor i cap d’Estudis de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Des de la Unitat de Benestar i Seguretat de la UVic recorden que les persones que encara no l’hagin feta hi poden accedir a través de l’Aula Ubiqua del Campus virtual fins al 31 de maig.