Docència

La UVic acollirà gairebé 800 estudiants que s’examinaran de les PAU

Gairebé 800 estudiants faran la Selectivitat a la UVic

03.06.2021

La UVic es prepara per acollir gairebé 800 estudiants, en una nova edició de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), entre el 8 i l’11 de juny. Aquest any els alumnes que facin la Selectivitat a Vic es repartiran en tres tribunals distribuits en dos edificis. Un tribunal serà a Can Baumann, on s’examinaran alumnes en un total de 6 aules, mentre que els altres dos tribunals seran a Miramarges, on hi haurà el major gruix d’estudiants, repartits en 40 aules.

A diferència de l’any passat, aquesta vegadas‘han habilitat més aules a l’edifici Miramarges i això ha alliberat la Torre dels Frares, on no hi haurà cap tribunal ni aula oberta. El protocol d’entrada i sortida dels accessos estarà regulat amb els controls de temperatura habituals que tota la comunitat es fa cada dia per accedeir als recintes UVic. L'ús de la mascareta serà obligatori durat els examens i les aules estaran habilitades per poder garantir la distància mínima de seguretat, entre 1,7 i 1,5 metres.

Es recomana als estudiants que evitin el contacte i compartir dispositius per tal de prevenir al màxim les possibilitats de contagi de covid-19. L’horari dels exàmens de les diferents assignatures ja està publicat i es pot consultar al web del Canal Universitats de la Generalitat de Catalunya.