Recerca

Sebastià Àlvarez

Helena Tordera i Laura Traver guanyen el Premi Sebastià Àlvarez 2020

16.11.2020

Amb motiu de la celebració de les Jornades Miquel Martí Pol, aquest diumenge es va fer públic el veredicte del Premi Sebastià Àlvarez als millor treballs de Final de Grau i de Màster de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic-UCC.

L’estudiant de Mestre en Educació Primària, Helena Tordera, va ser la guanyadora en la categoria de Treball de Final del Grau per “Ànàlisi de la participació de l’alumnat nouvingut a l’aula en una escola d’alta complexitat”, dirigit per la professora Anna Valls. El jurat va destacar-ne la vinculació a la realitat i al context i també la seva fonamentació i justificació.

Per la seva banda, l’estudiant del Màster en Formació de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, Laura Traver, va guanyar el premi al millor treball de màster per “La interpretació de la ironia literària en estudiants de secundària”, tutoritzat per la professora Mariona Casas. El jurat en va destacar la qualitat acadèmica i la recerca del treball a més de l’originalitat de la temàtica.

Aquest premis, promoguts per l’Ajuntament de Roda de Ter, la Fundació Miquel Martí i Pol, la família Àlvarez i la UVic, estan dotats amb mil euros per categoria i tenen l’objectiu de mantenir la memòria del llegat del mestre Sebastià Àlvarez Tenas, una figura molt respectada a Roda de Ter, i com a homenatge permanent a la tasca que fan els mestres.