Foto de grup amb Jaume Portús i Pere Soley, homenatjats
Jaume Portús

Homenatge a Jaume Portús i Pere Soley, expatrons de la FUB i la FESS

15.11.2021

Divendres al migdia va tenir lloc un acte d’homenatge --impulsat pel president de la FESS, Dr. Josep Arimany--, a Jaume Portús i a Pere Soley, expatrons de la FUB i la FESS respectivament. Jaume Portús i Pere Soley, expresident i exgerent del Consorci Hospitalari de Vic, van rebre de la mà del Dr. Arimany i del director general de la FUB, Joan Turró,  una estàtua de l’Estudiant de Vic “com a reconeixement i agraïment al seu compromís i suport a la UVic-UCC”.

L’acte, que va comptar també amb la presència de la directora general de la FESS, Marina Geli; el degà de la Facultat de Medicina, Ramon Pujol, el gerent  de la UVic, Marc Mussons; la coordinadora de Polítiques Corporatives, Meritxell Borràs i l’actual president del Consorci Hospitalari de Vic, Antoni Molas, va culminar amb un dinar.

Portús ha estat al capdavant del Consorci Hospitalari en els últims 10 anys, quan va agafar el relleu d’Antoni Mirambell, el maig de 2011, mentre que Pere Soley, va ser nomenat gerent de la institució el 2016.  L’acte de divendres va servir per reconèixer la trajectòria de tots dos al capdavant de la primera institució de l’àmbit de la salut de la comarca d’Osona i a la seva bona predisposició de col·laboració amb la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.