Inauguració de l’exposició de fotografies dels 25 anys de la UVic-UCC

Inaugurada l’exposició de fotografies dels 25 anys de la UVic-UCC a l’Espai Vernis

Fins al pròxim 27 de maig es podrà visitar a l’Espai Vernis de l’edifici Miramarges l’exposició “La UVic-UCC, 25 anys en imatges. Persones, coneixement i territori”, en el marc dels actes de celebració de l’aniversari de la Universitat. La mostra, comissariada per la secretària general de la UVic-UCC, Anna Sabata, i organitzada pel Servei de Gestió Documental, Arxiu i Registre, repassa la trajectòria de la institució amb una quarantena de fotografies històriques agrupades en quatre àmbits: les persones, la comunitat, el coneixement i el territori.

Entre d’altres, s’hi mostren els relleus produïts en diferents càrrecs institucionals, com ara el de rector o rectora; la construcció de nous edificis i espais; el projecte federatiu i la incorporació de noves entitats a la Universitat; la creació de coneixement a través de la docència, la recerca i la transferència de coneixement, i la implementació de nous estudis, grups de recerca i càtedres; la celebració de jornades, congressos i activitats de divulgació científica, i l’organització d’activitats culturals o lúdiques en el si de la comunitat.

En l’acte d’inauguració de l’exposició, dimarts passat a la tarda, el rector, Josep Eladi Baños, va reconèixer la dificultat de recollir la història d’un quart de segle en una selecció breu d’imatges. “L’exposició mostra la vitalitat d’aquesta comunitat i, ensenyant el que hem fet fins ara, ens ensenya també tot el que podem arribar a fer els pròxims 25 anys”, va afirmar.

L’exposició s’ha elaborat amb la col·laboració d’UMedia, de l’UHub. Servei a la Comunitat Universitària i de l’Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals.