Inauguració Aula Gent Gran Osona

Inaugurades les dues aules de la gent gran de la UVic

29.09.2022

Amb el setembre, tornen les activitats programades per les aules d’extensió universitària Gent Gran d'Osona i Gent Gran de Centelles, que han inaugurat el curs aquesta setmana.

Dimarts passat hi va haver la inauguració de l'Aula d'Extensió Universitària d'Osona, amb una sessió presidida del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños. En el decurs de l'acte, que va tenir lloc a L'Atlàntida de Vic, M. Glòria Roca va pronunciar la conferència "Gent Gran Activa". En l'acte també hi van ser presents Joan Carles Rodríguez, president del Consell Comarcal d’Osona; Albert Castells, regidor delegat d’Alcaldia; Montserrat Benítez, directora de l’Àrea de Negoci de CaixaBank a Osona, i Isaac Pérez, president de l'Aula de la Gent Gran d'Osona.

L'endemà, també presidida pel rector de la UVic-UCC, hi va haver la inauguració de l'Aula d'Extensió Universitària Gent Gran de Centelles, en què el poeta i assagista Lluís Solà va ser l'encarregat d'oferir la conferència "De veu en veu". Van acompanyar-lo Josep Paré, alcalde de Centelles; Montse Lamúa, presidenta d'AFOPA, i Xavier Casacuberta, president de l’Aula de la Gent Gran de Centelles.

A banda de la formació en l'àmbit de les aules d'extensió universitària, la UVic-UCC ofereix als membres d'aquest col·lectiu el Campus Sènior, que inclou un catàleg d'assignatures de diversos graus als quals es poden matricular amb un descompte exclusiu. Es pot consultar aquí el catàleg d'assignatures del curs 2022-2023.