Inés Villanueva guanya la 14a beca Segimon Serrallonga

Inés Villanueva guanya la catorzena beca Segimon Serrallonga

08.07.2021

El dissabte 3 de juliol al Teatre Cirvianum de Torelló es va celebrar l’acte anual en memòria de Segimon Serrallonga que organitzen l’Ajuntament de Torelló i l’Aula Segimon Serrallonga de la UVic. Durant l’acte es va lliurar la catorzena Beca Segimon Serrallonga per a l’ampliació d’estudis a l’estranger, que va recaure en Inés Villanueva.

La guanyadora va presentar la proposta de projecte d’estudis “Filosofia, política i ecologisme. Aportacions filosòfiques per repensar la teoria política des de la mirada transversal de l’ecologisme”, que realitzarà a través del Màster Internacional de Filosofia a les universitats de Lisboa (Portugal) i Lille (França).

La Comissió de Selecció de la beca ha estat formada per Marçal Ortuño, alcalde de Torelló, en qualitat de president; Xavier Lozano, regidor de Cultura, com a secretari; Rosa Sayós, filòloga i professora de la UB; Anna Palomo, doctora en Història de l’Art i professora de la UVic-UCC; Imma Ollich, doctora en Història i Arqueologia Medieval i professora titular de la UB; Felip Vidal, doctor en comunicació audiovisual i publicitat, professor a l’Escola d’Art i Superior de Disseny (EASD) Llotja de Barcelona i a la Universitat Oberta de Catalunya; i Ramon Farrés, doctor en traducció i professor de la UAB.

La beca Segimon Serrallonga es va crear l’any 2006 i es dedica a projectes d’ampliació d’estudis superiors a l’estranger en les àrees d’Humanitats, Arts, Ciències Socials i Ciències de l’Educació. La seva dotació va destinada a cobrir el desplaçament, la matrícula i les despeses d’instal·lació, allotjament i manutenció. En l’organització d’aquesta iniciativa, l’Ajuntament de Torelló ha comptat amb la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats i de l’Aula Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya en tasques d’assessorament i difusió.

Foto: Ajuntament de Torelló.