Pere Martí a l'esquerra i Jordi Solé a la dreta

Investigadors del TDS a la Universitat de Cambridge

Els membres del grup de Tractament de Dades i Senyals (TDS) Pere Martí Puig i Jordi Solé Casals han realitzat, del 30 de març al 15 d’abril, una estada de recerca a l’Institute for Manufacturing (IMF) del Departament of Engineering de la University of Cambridge, al Regne Unit.

L’IMF és un institut líder en recerca orientada a ajudar les empreses a desenvolupar productes i serveis en els àmbits de nous materials i tecnologies de producció avançades, tecnologies de fabricació digital i anàlisi de dades.

Els investigadors del TDS han iniciat una col·laboració amb membres de l’Asset Management Group (AMG), que pertany al Distributed Information and Automation Laboratory (DIAL), i que entre altres aspectes, es dedica al processament de dades de màquines industrials i al manteniment predictiu. La col·laboració entre el TDS i l’AMG s’emmarca en el projecte de recerca del MICINN que el TDS va guanyar el 2021, titulat “Advanced signal processing for failure prognosis in wind turbines (AP2Wind)”. Durant l’estada de recerca, els investigadors del TDS van discutir i treballar amb Manuel Herrera i Ajith Parlikad, cap de l’AMG. Està previst que a finals d’any alguns membres de l’AGM visitin el TDS a la UVic-UCC per continuar aquesta col·laboració.