Ja és operatiu el carnet d’esports de la UVic-UCC

23.09.2020

Ja s'ha activat el carnet d’esports de la UVic-UCC per al curs 2020-2021. El 15 de setembre va entrar en funcionament aquest carnet virtual que, per 30 euros cada curs, permet l’entrada a clubs i entitats esportives de Vic, Manlleu i Granollers. Enguany es podrà accedir al serveis amb aquest carnet fins el 14 de setembre de 2021.

El procés a seguir per la seva obtenció és ben senzill: Cal fer el pagament a través del Campus Virtual i acreditar-se a les instal·lacions esportives amb el mòbil mostrant la icona del Carnet d’Esports –a l'apartat carnet– mitjançant la Tarjeta Universitària Intel·ligent (TUI) de la UVic-UCC o a través del Campus Virtual.

Amb el carnet es pot accedir a gimnasos, piscines, pistes d’atletisme, tennis o pàdel de vuit instal·lacions esportives diferents. Els seus horaris així com les condicions dús d'alguns d'aquests espais es pot haver modificat, o pot fer-ho en un futur, arran de l’emergència sanitària de la covid-19. En alguns casos caldrà demanar cita prèvia per telèfon o web. Tota aquesta informació, actualitzada, es troba detallada a la web del Servei d’Esports on també s'especifica que, un cop efectuat el pagament, no es retornarà en cap circumstància l'import pagat, tampoc per motius derivats del nou coronavirus.

Tornen els cursos del Servei d'Esports

A partir de la setmana que ve també es podrà tornar a assistir als cursos de Pilates i Hiit que organitza el Servei d'Esports de la UVic-UCC. Es duran a terme els dimarts i els dijous, respectivament, de 14.05h a 15h al Gimnàs de la UVic (Edifici F de Miramarges). En aquest cas no és necessari tenir el carnet d'esports, ja que les classes tenen un cost de 2 euros per sessió que es paguen classe per classe. Més endavant també es podrà assistir a sessions d'abdominals hipopressius i zumba. Per poder respectar totes les mesures de seguretat, enguany cal que us apunteu a les classes que desitjeu mitjançant aquest link.