Fotografia de l'assaig

Ja es poden comprar les entrades del concert de nadal de l’Orquestra Inclusiva i la Coral de la UVic

02.12.2021

L’Orquestra Inclusiva de la UVic oferirà el seu tradicional Concert de Nadal el dimarts 21 de desembre a les 19h a la Sala Vermella de l’ETC. En aquesta edició, i com a novetat, hi actuarà també la Coral, que des de l’inici d’aquest curs dirigeix de Miquel Rojo. Les entrades del concert són gratuïtes i ja es poden reservar a través d’aquest enllaç.

Aquesta orquestra, sota la direcció de Lluís Solé i Mercè Carrera, fa 8 anys que apropa la música instrumental a qualsevol persona que ho vulgui, sense necessitat de tenir coneixements previs, sigui de dins o de fora de la Universitat. És, doncs, un projecte obert a la ciutadania, cooperatiu, multidisciplinari i excepcional pels valors de solidaritat, esforç i compromís que representa, segons expliquen els seus impulsors. L’Orquestra Inclusiva va començar amb 30 participants i ara ja en són gairebé 50 les persones que l’integren. A les seves files hi ha personal d’administració i serveis, professorat, investigadors, persones jubilades i persones amb discapacitat.