Estudiants UVic

Ja es poden sol·licitar els Premis al Talent

05.05.2021

Del 4 de maig i fins l'1 de juliol s’obre el període de sol·licitud dels Premis al Talent, als quals poden accedir estudiants de nou accés.

Aquests premis consisteixen en un 40% de descompte en la matrícula de grau i estan destinats a estudiants amb bon expedient acadèmic que vulguin cursar el 1r curs. Com a novetat d’enguany, serà imprescindible que l’estudiant que sol·liciti aquest premi hagi estat adjudicat en primera preferència al grau, de manera que sabrà si l’ha obtingut abans de la data de la matrícula.

Hi poden accedir estudiants de l’àmbit de Comunicació i Empresa (ADE, Comunicació Audiovisual, Màrqueting i Comunicació Empresarial, Publicitat i Relacions Públiques i Periodisme); de Ciències i Enginyeries (Biologia, Biotecnologia, Enginyeria de l’Automoció, Enginyeria Mecatrònica i Multimèdia, Aplicacions i Videojocs); i de les Ciències Socials i Salut (Educació Social, Nutrició Humana i Dietètica, Psicologia i Teràpia Ocupacional).

En la primera edició dels Premis al Talent, el curs 2020-2021, hi va haver un total de catorze premiats, cinc de l’àmbit de ciències socials i de la salut, sis de l’àmbit de ciències i enginyeries i tres de l’àmbit d’empresa i comunicació.

Més informació sobre la convocatòria