UCampus 6

Ja es pot consultar el número 6 de l'UCampus

23.06.2022

Ja es pot llegir el número sis de l'UCampus, la revista institucional en format digital de la UVic-UCC, que s'edita en català, castellà i anglès, i que aprofundeix en aspectes rellevants de la institució universitària.

Entre els continguts d'aquesta edició, s'hi recull una entrevista al vicerector de Recerca i Transferència de Coneixement, Jordi Collet. També, diferents reportatges sobre temàtiques diverses: els 25 anys de la UVic-UCC, les metodologies docents actives, la recerca i el gènere, el model docent en la formació de mestres, l'Àgora 2022, la docència i assistència sanitària, l'Elisava Food Design Lab i l'Oficina de Voluntariat. Igualment, inclou una entrevista a l'exestudiant del cicle formatiu de grau superior en Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma, Ivan Ortega.

La revista UCampus, que té una periodicita bianual, està elaborada per les àrees i els serveis de Comunicació de les quatre entitats federades i és coordinada per l'Àrea de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals de la UVic. Se centra en els fets essencials de la vida universitària, tant de docència, recerca i transferència de coneixement, com de responsabilitat social i institucional i de cultura. Les edicions públicades es poden consultar en aquesta pàgina del web de la UVic.