portada del número 4 de l'UCampus

Ja es pot llegir el quart número de l'UCampus, la revista institucional de la UVic-UCC

20.05.2021

Ja es pot llegir el número quatre de la revista institucional en format digital de la UVic-UCC UCampus. Entre els continguts d'aquesta edició s'hi compten una entrevista a fons al Dr. Pere Bonet, director de la Catedra de Salut Mental, reportatges sobre la formació professional superior en l'entorn universitari, el projecte de recerca en educació científica inclusiva C4S, els estudis del grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs de la UVic i els de Podologia semipresencial de la UManresa i una anàlisi de l'examen ACOE al qual se sotmet a tercer, quart i sisè tot l'alumnat del grau en Medicina. També inclou una visió en profunditat de les Aules de la Gent Gran de la UVic i una entrevista a l'exestudiant de Teràpia Ocupacional Angel Izquierdo Rojas.

Elaborada per les àrees i serveis de comunicació de les quatre entitats federades i coordinada per la coordinadora de desenvolupament de polítiques corporatives de la UVic-UCC, la revista UCampus inclou reportatges de fons i entrevistes que donen una visió més completa i intemporal de l'activitat que es desenvolupa al conjunt de la UVic-UCC. La revista, bianual, s'ofereix en català, espanyol i anglès per difondre a tot el món continguts de fons que marquen la personalitat de la federació universitària sense la immediatesa i la volatilitat de la notícia d'actualitat.