Adhesiu de pàrquing en zona taronja de la UVic

Ja es pot renovar l'adhesiu de pàrquing en zona taronja de la UVic

16.09.2021

Tots els membres de la comunitat universitària ja poden dirigir-se a l'UHub per renovar el distintiu que permet aparcar a la zona taronja amb un descompte especial. El distintiu del curs passat caducarà el pròxim 30 de setembre, i a partir de llavors només serà vigent el nou, de color taronja.

Amb aquest adhesiu, que té un preu d'un euro i dura tot el curs acadèmic, es pot aparcar als espais indicats durant set hores per un euro. Amb imports més petits es pot reduir aquest temps. Per fer-lo servir cal tenir-lo enganxat al vidre frontal del vehicle i retirar un tiquet del parquímetre seleccionant "Tarifa UVic".

El distintiu pretén facilitar l'aparcament proper a la Universitat a tota la comunitat. Actualment, les places d'estacionament de la zona taronja es troben al carrer de Miramarges, a prop dels edificis de Miramarges, Torre dels Frares i La Masia de Torre dels Frares. Com ja va succeir l’any passat a causa de la pandèmia, el pagament d'expedició de l'adhesiu s'haurà de fer amb targeta de crèdit.