Ja es pot renovar l’adhesiu de pàrquing en zona taronja de la UVic-UCC

23.09.2020

Els membres de la comunitat universitària ja poden passar per l’UHub per renovar el distintiu que permet aparcar a la zona taronja amb un descompte especial. Gràcies a aquesta adhesiu, que té un preu d’un euro i dura tot el curs acadèmic, es pot aparcar als espais indicats durant set hores per només un euro. El distintiu del curs passat caducarà el proper 30 de setembre, de manera que a partir de llavors només serà vigent el nou, de color vermell.

Una vegada obtingut el distintiu, per fer-lo servir cal tenir-lo enganxat al vidre frontal del vehicle i retirar un tiquet del parquímetre seleccionant “Tarifa UVic”. Si s’introdueix un euro es pot estacionar les set hores completes, però amb imports més petits es pot reduir aquest temps.

L’objectiu d’aquest adhesiu és facilitar l’aparcament proper a la Universitat a tota la comunitat. Actualment, les places d’aparcament de la zona taronja es troben al carrer de Miramarges, a prop dels edificis de Miramarges, Torre dels Frares i La Masia de Torre dels Frares. Aquest curs, a causa de l’emergència sanitària per covid-19, el pagament d’expedició de l’adhesiu s’haurà de fer amb tarjeta.