Exposició Amb tu i per a tu

Ja es pot visitar l'exposició interactiva "Amb tu, per a tu. Què n'opines, del Consell d'Estudiants de la UVic-UCC?"

El Consell d'Estudiants (COES) de la UVic-UCC organitza l'exposició "Amb tu, per tu. Què n'opines, del Consell d'Estudiants de la UVic-UCC?". Des del Rectorat es va oferir al Consell participar en els actes de commemoració del 25è aniversari de la UVic-UCC i la proposta escollida, realitzada des de la Comissió Permanent i inspirada per una estada internacional a Brussel·les de la presidenta del COES i ambaixadora UNICAT Faustine Gabard, va ser aquesta mostra.

"Amb tu, per tu. Què n'opines, del Consell d'Estudiants de la UVic-UCC?" és una exposició interactiva que es pot visitar a l'edifici de la Torre dels Frares fins al 10 de juny i que té format d'enquesta. A partir de la participació activa de la comunitat, l'exposició es pot anar construint. La mostra compta amb dues bobines de fil de dos colors diferents i quatre preguntes, que s'hauran de contestar triant colors i passant-los per les diferents propostes de la resposta que ofereix l'exposició. L'objectiu és el de veure, analitzar i extreure conclusions de tots els aspectes millorables del Consell d'Estudiants, amb el propòsit de continuar millorant any rere any.