Jesús Prujà (Foto: Nació Digital 2017)

Jesús Prujà parlarà de l’accés i admissió a la universitat aquest dimarts

Aquest dimarts, 31 de maig, a les 18 h, el cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya, Jesús Prujà, pronunciarà la conferència “Accés i admissió a la Universitat”, a la Sala Mercè Torrents. Les persones que encara no ho hagin fet poden inscriure’s en aquest enllaç per participar-hi.

Jesús Prujà serà a la UVic-UCC convidat per la vicerectora d’Ordenació Acadèmica, Àngels Pinyana. La seva conferència serà d’interès per a totes les persones implicades en el procés d’accés i admissió a la universitat, sigui perquè treballen en les àrees i els serveis implicats, sigui perquè són prescriptores de futurs estudiants universitaris. En aquest sentit, també hi està convidat el professorat i les direccions dels centres de secundària.