Jordi Baiget, director general de la FUBalmes, al fòrum empresarial

Jordi Baiget, convidat al Fòrum Econòmic de la Catalunya Central

19.01.2023

El director general de la Fundació Universitària Balmes, Jordi Baiget, va ser el ponent convidat a la sessió d’aquest dimecres del Fòrum Econòmic de la Catalunya Central. Es tracta d’un espai de trobada i de contacte del món empresarial que impulsa l’empresa GCT Plus i que, en aquesta ocasió, va reunir empresaris de la comarca del Bages, a Manresa.

Baiget va parlar de diferents qüestions d’actualitat, però, sobretot, es va centrar a explicar el rol de la UVic-UCC com a institució i projecte que contribueix a mantenir l’equilibri territorial i que, alhora, és un actiu de país. “Dona oportunitats reals a les persones del territori i contribueix a facilitar l’accés a la universitat als joves que ho desitgen”, va exposar. Baiget també va destacar que "la Universitat està absolutament inserida en els municipis on és present". "La gent se l’ha fet seva i se l’estima; i aquesta estima nosaltres l’hem de retornar apostant per la qualitat, generant noves oportunitats, escoltant les empreses i atraient talent”, va dir.

La trobada, la va encapçalar el president de GCT Plus, Ferran Debant, i va comptar amb l’assistència, entre d’altres, de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy; el director general de la Fundació Universitària del Bages, Valentí Martínez, i el director general d’Althaia, Manel Jovells. Prèviament, Baiget va passar pels estudis de Canal Taronja a la Catalunya central, on va ser entrevistat al programa Protagonistes.