Recerca

Lídia Mora, guanyadora de l'accèssit
Foto de grup de tots els guanyadors

Jordi Boada i Jordi Borràs guanyen els Premis Sebastià Àlvarez als millors TFM i TFG de temàtica educativa de la FETEP

17.11.2021

Diumenge passat es va donar a conèixer la resolució dels premis Fundació Sebastià Àlvarez als millors treballs de final de màster i de grau de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) de la UVic-UCC. El lliurament va tenir lloc al Teatre Eliseu de Roda de Ter en el marc de les Jornades Miquel Martí i Pol, i fou presentat pel periodista Xavier Grasset.

En la categoria dels Treballs de Final de Grau, el guanyador va ser Jordi Borràs, estudiant de Psicologia, pel treball “És possible, un cop implementat l'aprenentatge cooperatiu a l’aula, ser efectius cooperant telemàticament?”, tutoritzat per  la professora M. Teresa Segués. La també estudiant de Psicologia Lidia Mora, va obtenir un accèssit  pel seu treball “Factors afavoridors de l’èxit i continuïtat acadèmica a secundària: les gitanes de Badia del Vallès”, tutoritzat per Blanca Callén.

En la categoria de Treballs de Final de Màster, el guanyador va ser Jordi Boada, alumne del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, pel treball “Hibridant models pedagògics en l’educació física: valoració de l’impacte produït en les habilitats cooperatives i les capacitats tècniques de l’alumnat”, tutoritzat per Joan Arumí.

Aquests premis, promoguts per l’Ajuntament de Roda de Ter, la Fundació Miquel Martí i Pol, la família Àlvarez i la UVic, estan dotats amb mil euros per categoria i tenen l’objectiu de mantenir la memòria del llegat del mestre Sebastià Àlvarez Tenas, una figura molt respectada a Roda de Ter, i com a homenatge permanent a la tasca que fan els mestres.