Jordi Savall a l'assaig de l'Orquestra Inclusiva de la UVic

Jordi Savall assisteix a l’assaig general de l’Orquestra Inclusiva

22.06.2021

L’assaig general per al concert de l’Orquestra Inclusiva va tenir un convidat d’honor. El músic i director reconegut internacionalment, Jordi Savall, va fer una visita a l’Orquestra Inclusiva el dijous 16 de juny per conèixer de prop el projecte.

Acompanyat per la seva parella i la seva col·laboradora, Savall va estar pendent de l’orquestra durant tot l’assaig, escoltant encuriosit el programa que es presentaria aquest dilluns a la Casa de Convalescència dins els actes de la Universitat d’Estiu i que va representar la cloenda de la temporada 2020-2021. “Una temporada que no ha estat exempta de dificultats i entrebancs”, afirma el director Lluís Solé.

Durant la visita, el mestre Savall va voler fer constar el seu suport al projecte i va intercanviar idees i propostes amb els músics i el director “fent gala de la seva gran generositat”, afirma Solé. També es va poder realitzar una entrevista que formarà part de la pel·lícula documental sobre l'Orquestra Inclusiva que el cineasta i exprofessor de la UVic, Miquel Pérez, esta dirigint i rodant.

A l'assaig hi van assistir el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i la secretària general, Anna Sabata, que varen poder compartir el moment. “No cal dir que per a l’orquestra aquesta visita ha representat un reconeixement absolut i un fet d’extraordinària excepcionalitat, un honor i tot un privilegi”, va concloure Solé.