Josep M. Prat s’acomiada com a president de l’Aula d’Extensió Universitària per a la Gent Gran de Centelles

Josep M. Prat s’acomiada com a president de l’Aula d’Extensió Universitària Gent Gran de Centelles

13.01.2022

Després de tretze anys al capdavant de l’Aula d’Extensió Universitària Gent Gran de Centelles, Josep M. Prat en deixa la presidència, que a partir d'ara assumirà Xevi Casacuberta. Prat ha presidit l'aula des dels seus inicis, i de fet en va ser un dels fundadors, juntament amb Miquel Vallduriola i Josep Mirambell.

Aquest dimecres el rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños, i la secretària general de la institució, Anna Sabata, van acomiadar Prat en un acte formal a la seu del Rectorat. En el transcurs de l'acte, es va agrair la feina que Josep M. Prat ha desenvolupat al llarg dels anys i es van presentar els nous membres que formaran part de la junta de l’Aula de la Gent Gran de Centelles: a més de Xevi Casacuberta, l'integraran Rosa M. Boleda i Josep Serra com a vicepresidents.

L’Aula d’Extensió Universitària Gent Gran de Centelles és una associació de caràcter cultural adscrita a la UVic-UCC. La pertinença a l’Aula està limitada a les persones majors de 55 anys i la seva programació es pot consultar en aquest enllaç.