Institucional

La 9a edició de les Jornades de Multimèdia se centra en el sector dels videojocs, fins el 13 de maig

29.04.2021

L'edició d'aquest any de les Jornades Multimèdia, que organitza la Facultat de Ciències i Tecnologia conjuntament amb Barcelona Digital Talent (BDT) – Mobile World Capital (MWC), posarà el focus en el sector dels videojocs. Ahir va tenir lloc la primera sessió del programaque costa de tres diàlegs repartits en tres setmanes En la primera de les trobades, l’activista dels videojocs de la dècada dels anys 90, el professor i periodista Ramon Nafría, va conversar amb Lluís Oliván, CEO, productor i product manager a Fictiorama Studios, sobre, precisament, el cas d'èxit que suposa el d'aquest estudi independent, d’on va sortir el reconegut videojoc “Do Not Feed the Monkeys”.

La segona sessió de les Jornades serà el proper dimarts 4 de maig i consistirà en un altre diàleg, aquest cop sobre “El sector dels videojocs a Europa, una mirada desde l’AEVI”. En aquesta trobada, el mateix Ramon Nafría, coneixedor del sector indie dels videjocs, conversarà amb el vicepresident de l’associació espanyola de la indústria de videojocs AEVI, Arturo Monedero, sobre les línies de treball principals i els reptes als quals s’enfronten els editors de videojocs de l’Estat espanyol.

Tancarà la 9a edició de les Jornades de Multimèdia la sessió Linking companies with UVic students, el 13 de maig a les 15h, de la mà de representants dels estudis de Barcelona de BDT-MWC, que explicaran què es valora en el sector multimèdia i dels videojocs, i quin és el millor camí per accedir-hi. Aquesta sessió, que properament obrirà un enllaç per a inscripcions, serà en anglès, perquè comptarà amb la presència dels estudis Social Point i Cubus Games, entre d’altres.

Tota la informació de les 9es Jornades de Multimèdia de la Facultat de Ciència i Tecnologia es pot trobar al blog de la facultat. Totes les sessions són obertes al públic, però cal inscripció, que és gratuïta.