Imatge biblioteca estudiants i ordinadors

La biblioteca de la UVic-UCC tindrà un nou sistema de gestió

15.07.2021

La Biblioteca de la UVic-UCC, juntament amb les altres biblioteques universitàries de Catalunya, està en la fase final d’un canvi de sistema de gestió. El programa que s’ha contractat és Alma, de l’empresa Ex-Libris, i substituirà el programari de gestió bibliotecària Millennium, d’Innovative, que ha donat servei a la institució durant onze anys.

Alma és una plataforma de serveis de nova generació que representa una evolució, sobretot per la integració de la gestió dels recursos impresos i electrònics, la qual cosa facilita la consulta i ofereix un millor servei a tota la comunitat universitària. També facilita les tasques del personal de la biblioteca i millora els fluxos de treball.

El procés de migració i implementació s’ha dut a terme aquest curs acadèmic. A partir del mes d’agost es farà visible la nova interfície de l’UCercatot, el buscador de recursos de la Biblioteca de la UVic-UCC. A l’inici del curs s’informarà amb més detall de tots els canvis.

Les vacances d’estiu afecten el servei de la biblioteca de la manera següent:

• Préstec UVic-UCC: els documents queden prestats fins al 20 de setembre.
  • Préstec entre biblioteques del CBUC (PUC): el servei del PUC es veu afectat pel canvi de programa i queda aturat fins al 12 de setembre.
  • Servei d'Obtenció de Documents (SOD): a partir del 22 de juliol no podreu fer sol·licituds. Aquest servei es restablirà el 30 d’agost.

​Durant el període d’estiu l’horari de les dues biblioteques queda modificat. Per recollir i tornar documents tingueu en compte els horaris i el període de tancament.