La Biblioteca obre la pàgina "Connecta’t a l’aprenentatge virtual" amb recursos digitals per a tota la comunitat universitària

10.12.2020

La Biblioteca de la UVic-UCC, coordinada amb la Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa i el Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica, ha elaborat la pàgina Connecta’t a l’aprenentatge virtual, on tant estudiants com docents trobaran recursos per familiaritzar-se amb l’entorn virtual d’aprenentatge online de la UVic-UCC, i on també poden trobar enllaços a eines i serveis de suport a l’aprenentatge que els poden ser útils per als estudis. Entre les múltiples funcionalitats que s’hi troben hi ha el manual sobre com elaborar un treball acadèmic, recomanacions per gravar vídeos, informació sobre cursos de formació de la Biblioteca, totes les eines disponibles del paquet Office365, o la informació referent a l’ús responsable d’imatges i vídeos protegits amb drets d’imatge, entre molts altres recursos.