El rector i la delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central
Reunió de treball amb la delegada del Govern a la Uvic-UCC i Creacció

La delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Rosa Vestit, visita la UVic-UCC i Creacció

23.09.2021

La delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, Rosa Vestit, va fer dilluns al matí una visita institucional a Casa Convalescència, seu de la Fundació Universitària Balmes, entitat titular de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i de Creacció. La visita va respondre a la voluntat de la delegada del Govern de conèixer de prop les institucions del territori i els seus projectes més immediats i de futur, així com també a l’interès de la universitat i de Creacció per presentar els seus plans estratègics.

Durant la visita, Vestit va fer un recorregut per les instal·lacions de Casa Convalescència acompanyada pel rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños; el director general de la FUBalmes  i conseller delegat de Creacció, Joan Turró; el gerent de la UVic-UCC, Marc Mussons; la directora executiva de Creacció, Núria Macià, i la coordinadora de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC, Meritxell Borràs. Tot seguit, la delegada del Govern va participar en una reunió de treball amb l’equip directiu de la UVic-UCC i de Creacció a la Sala Morató del mateix edifici.